sreda, 11. avgust 2010

Nakit - nova tehnika

Na forumu sem opazila tehniko izdelave nakita, ki je še nisem sprobala. Gre za nakit, kjer na kroglic servetno tehniko nanašaš razne vzoce iz prtičkov. Kljub temu, da večina dela ta nakit na lesenih kroglicah, sem se za prvič odločila za vatirane kroglice (dobi se jih v art trgovinah). Razlog je bil predvsem v teži in bolj grobi strukturi površine. 

Najprej sem (kljub temu, da so mi na forumu obrazložili, da se to ne dela tako) odločila za preprostejšo tehniko. Servetek sem obrezala in z njim obdala že z lepilom namazano kroglice. Previdno sem vse lepo obrezala in ''pripopala'' na kroglico. Opazila sem, da se takrat kroglic ne vleče veliko po rokah in nikakor se jo ne vlači po rokah na takšen način, kot delamo kroglice iz kokosove mase. Najbolje je, če z čopičem še enkrat previdno pogladimo servetek. Vse skupaj pustimo, da se posuši in med tem parkrat zakotalimo, da se nam kroglica ne sprime na podlago. Na koncu naredimo oziroma obnovimo še luknje. Tako so nastale moje modro vzočaste kroglice.

Kmalu sem ugotovila, da vzorec neenakomerno porazdeli, še posebno, če se prekriva ni tako lep in tako sem prišla na ''pravo'' tehniko. Vzorce sem izrezala iz prtička in jih enega za drugim lepila na kroglice.Vse skupaj sem prekrila s še eno plastjo lepila, ki sem ga nanašala z čopičem. Tako so nastale bele krogljice z modrimi rožicami.

Kaj sem se naučila? Potrebno je delati s majhnimi izrezanimi prtički in čopičem. Pomembno je tudi ,kakšen je vzorec, bolj ko so si barve podobne, manj se vidi. 
Še posnetek kroglic (za to malenkost sem delala 1,5h):

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar