ponedeljek, 11. oktober 2010

Prišla je jesen in z njo jesenske dobrote

Pred kratkim sem kupila muškatno bučo s katero običajno delam sladki bučni štrudelj, ki ga imam strašansko rada. Tokrat je bilo buče malo več, zato sem se odločila, da naredim še bučno juho. Bila je malce pikantna in ne ravno najbolj običajna. Narezala sem najprej čebulo in česen ter jih na maslu popekla, dodala sem kocke muškatne buče. Vse skupaj sem zalila z vodo, dodala 1/4 zelenjavne kocke in solila. Pred koncem sem naribala malo svežega ingverja in dodala piment in spasirala. In bila je prava poslastica za hladnejše jesenske dni.
Juhi lahko dodamo smetano, bučna semena, bučno olje, popečene kruhke...

Štrudelj je zame najboljši s polnozrnato moko, vendar je tudi z navadno moko dober. Najbolje je, če si vse sestavine v naprej pripraviš. Muškatno bučo naribaš, ji dodaš malo rjavega sladkorja, cimeta in klinčkov. Na maslu popečeš drobtine v katero daš malo sladkorja. Na konce polnozrnate testa daš male končke masla, porazdeliš bučo, ki jo potreseš s popečenimi drobtinami. Vse skupaj zaviješ, daš v pomaščen pekač in namažeš po vrhu s sladko smetano. Pečeš kakšno uro pri 180 stopinjah. Odvisno, kako zapečen štrudel imaš najraje. 

Pa dober tek.
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar