ponedeljek, 22. februar 2010

Škatlica za čaj

Vsako leto nam prijatelji iz Španije podarijo lesen zabojček s tradicionalnimi španskimi slaščicami. Zadnjih nekaj let se nam zabojčki tako kupičijo in z zadnje prispelimi, ne vemo kam. Nismo pa jih želeli  zavreči. Tako sem se odločila, da bom enega izmed njih spremenila v škatljico za čaje, drugega pa v škatlico za ustvarjalne pripomočke. Lotila sem se najprej čiščenja in barvanja zgornje ploskve. To sem storila z akrilno barvo, ki mi je ostala še od lani, ko sem barvala jašek za vodo v zeleno,  zato da ne izstopa in se bolj spoji z okolico (prej je bil jašek namreč siv sredi zelene trave). Nato sem se lotila rezanja, barvanja in lepljenja. Nastala je škatljica za čaj. Škatljico za ustvarjalne pripomočke pa še nisem dokončala. Ko bo gotova, jo bom z veseljem predstavila.

Ni komentarjev:

Objavite komentar