petek, 23. april 2010

Pravljični swap

Marec je velikokrat zelo pester mesec, če ne drugega, je takrat Velika noč, ali pa je zelo blizu, kar pomeni, da so priprave v polnem teku. No, to leto za spremembo nisem bila tako pridna in se nisem tako zagnano lotila peke in načrtovanja vseh dejavnosti Velike noči. Sem pa se namesto tega udeležila srečanja Otočank v Logatcu. Bila sem prvič in bilo je ... ma fantastično. Vsi so bili sproščeni, želni posredovanja svojega znanja in sprejemanja novega, kar je normalno, saj so bile prisotne same fejst ženske. Ker sem bila prvič, seveda veliko stvari nisem vedela, kot naprimer, da ni potrebno se udeleževati vseh aktivnosti, kot so maček v žaklu in swapi. Kljub temu je bilo pripravljanje na te aktivnosti prav zabavno. Ker pa sem pozabljiva, sem, seveda, pozabila slikati mojo umetnino za mačka v žaklu, sem pa zato slikala izdelek za swap. Za swap se prijaviš pred samim srečanjem, na forumu, kjer ti povedo temo swapa. Tokrat je bila tema pravljica. Izdelek dan pred srečanjem (ali prej) zaviješ tako, da se ne vidi kaj je v njem in na srečanju da na posebno mesto, namenjeno izdelkom swapa. Tekom srečanja se vsi udeleženci swapa zberejo, izvlečejo listek na katerem je ime izdelovalca izdelka, ki ga je prijel. Vsi izdelki so bili nekaj posebnega in večinoma zelo inovativni.

Tukaj je moj izdelek (ki pa je bil bolj uporaben, kot inovativen):

Ni komentarjev:

Objavite komentar