sreda, 10. marec 2010

Zvezki in blokci

Moje navdušenje nad zvezki in blokci segajo že v otroštvo in me dejansko nikoli ni zapustilo. Še dan-danes jih veliko uporabljam in moje življenje bi bilo popolnoma pusto brez njih. Uporabljam dnevni planer, ker si zapisujem dnevna opravila, tudi za dni v naprej, praznike in rojstne dneve. Poleg planerja uporabljam še finančni zvezek (kjer si pišem mesečne stroške), nakupovalni blokec ter tri zvezke ustvarjalnih idej. Ker že nekaj časa zbiram ideje, je en popolnoma poln, drugi se polni, najmanjši in najpriročnejši pa potuje z menoj povsod, tudi na dopust. Tam si na hitrco skiciram kakšno zanimivo idejo, ki bo morda nekoč prišla prav.

Mogoče sem prav zaradi mojega navdušenja nad zvezki in blokci, poskusila narediti zanimive, uporabne in prisrčne blokce ter zvezke. Za začetek sem uporabila že zvezane oziroma skončane zvezke in blokce, ki sem jih dejansko polepšala in iz njih naredila prisrčna darila. 

Tukaj je rezultat:

Kuharski blokec za Tjašo



Moja zakladnica idej, ki gre povsod z menoj

Moja nova zakladnica idej 

Nakupovalni blokec za Majo (malo asimetrije)

Blokec idej za mamo

 In na koncu še ideja, kako lahko kreativno zavijemo blokec ali zvezek 


Ni kaj, pametni pišemo in radi pišemo v lepe, zabavne in kreativne zvezke in blokce. 


Ni komentarjev:

Objavite komentar